Bahar77777 Kızlar bebeğim 2 ay 4 günlük bugün 3 aşı birden oldu 1 kolundan diğer kalanlarıda iki bacağından oldu sabah 9 da yapıldı aşı yapıldı yapılalı çok halsiz bitkin uyuyor normal bir durummu
Mrvsmt2502 Bahar77777 ilk kızım aşılardan sonra biraz böyle olur uyurdu ama sonra aşıların huzurluğu ile 2 3 gün durmazdı inşallah öyle olmaz. Yarın küçük kızım olacak bu aşıları şimdiden stresliyim zaten 2. Ay atağını dibine kadar yaşıyor 🥲
Bahar77777 5kisilikkaile annelik bu ya insan kıyamıyor evladının karşısında çıplıklarla ağlamasına valla benim bebekte şuan yan etki olarak sadece uyku hali var hiç uyanmıyor
Mrvsmt2502 Bahar77777 mıkır mıkır yani ağlamaklı memnun olmuyor 😃 bi videosu var hatta salıncakta sallıyorum bana yaklaşınca ce ee yapıyorum gülüyor sonra hemen ağlamaya başlıyor hem gülüyo hem ağlıyor 😂