babymom2026 Peçeteye kırmızılı kahverengili bir şey geldi yerleşme olabilir mi nerden anlarım ????? Çok korktum adet diye ped koymalı miyim ? Fotosunu atacaktım da herkes kaldıramaz diye atmadım buraya
anonimhesapp Ped koyun tabiki belki adettir boşuna kirlenmeyin. Devamı gelmezse test yada kan verin. Ama her kanama yerleşme olmuyor. Ara kanama da olabilir adet de sökülüyor olabilir.
babymom2026 adatuna su an yapma ihtimalim yok evde degilim de ped koydum bakalim bir kere geldi zaten baska gelmedi. Nokta nokta kahve geldi ikincisinde
babymom2026 Eslem2112 Bu değil midir o zaman ? Ben herkeste genelde farklı olur diye biliyorum intenretten de araştırdım biraz ama ped koydum hiç bir şey yok şu anda sadece karnım gurulduyor birde sol ve sağ kasığımda doluluk hissi var baska bir sey yok birde sürekli çişim geliyor
Hazarerkol Ay benimde adetime 7gun Kala kahverengi kanamam oldu üç gün sürdü üç günü toplasan yarım çay bardağı dahi etmiyor bide çok karnım ağrıyor rahmim ivindede ağrı var şuan adetime 1gun var hala bkliyom sizce bnimki yerleşme kanamasimidir