Kızlar 29+2 haftalık hamileyim kan uyuşmazlığı iğnesi vuruldum cuma günü o günden sonra kısıtlandı sanki hareketleri doktorum sorun yok dedi şu an suyumuz biraz fazlaymış açıkçası tedirgin ediyor bu durum bugün 5 gibi uyandım o saatten beri sürekli bir karın ağrısı var parol iç dedi doktorum içtim ancak geçmedi bebeğimin de bugün aşırı hareketli oluşu beni korkutuyor karşılaşan oldu mu acaba böyle bir durumla aralıksız küçük küçük vuruşlar hissediyorum normal mi