Gebe07 32. Haftamdayım. Ilk 3 ay mide bulantısından bir şey yiyememistim. Ondan sonra hiç iştahım açılmadı galiba bunun yüzünden kilo bile verdim. Yani yiyorum ama çok az bir şey ile çok yemiş gibi duyuyorum bende. Kızımda aksine uyuyana kadar ağzım boş durmuyodu😅