Eslemmn 37de bebiş için kontrole gittim doktor normalden ilerde olduğunu ve makat gelişli olduğunu söyledi herhangi bir sancı da ayakları çıkar dikkat et direkt acile gel dedi sancın olmasa da haftaya tekrar gel gün verelim dedi korkuyorum ilk doğumum ve o günden sonra nişanım geldi sancım olmadığı için hiç gitmedim hastaneye yarın randevum var sizce dönmüş olabilir mi ne yapmam lazım
Manolyamm65 Eslemmn beklemeyin bence kesinlikle gidin ve her doktora da özellikle makat geliş diye belirtin. Benimde makat geliş ama burada bir yaşlı teyze yapıyor ona yaptırdım güya tekrar dönmemisse ya da olmuşsa bilmiyorum ama daha doktora gitmedim. Nişanda gelmişse hiç beklemeyin
Asudecikcik Sırt ustu yatıp karnınızın üst tarafında sert yuvarlaklık hissediyor musuunuz? Eğer vavrsa daha dönmemiştir, o kafasıdır. Birde nişanınız gelmiş doğum başlangıcı var zaten. Bence tehlikeye atmayın bugün gidin. Tahminim bugün sezeryana alırlar