Selcannnnnn 8+4 haftalık bugün gittik kese var bebek de var gelişmiş kıpırdıyor ama alttan da baktı kalp atışı yok doktor 1 hafta sonra gel duyulmazsa kürtaj dedi çok umutsuzum neden böyle oldu 😭
June6 Selcannnnnn ben de 7+5 te gittim devletteki alttan bakınca bebeği görebildi kalp atışı yoktu özeldeki karından gördü bebeği ama kalp atışı yoktu pzt çağırdılar o zamana bebek gelişip kalp atışı olcak mı diye çok stresliyim ben de ilkinde hiç böyle bişe yaşamamıştım
Selim_Alparslan Selcannnnnn anlamadım kıpırdıyor derken? Yani o zaman nasil kalp atisi yok. Bence başka doktora görünün.
Fatmadmr37 Selcannnnnn kıpırdayan bebegin kalp atışı nasıl duyulmaz ki? Bence başka bir doktora görünün.
Asill01 Selcannnnnn o kıpırdama bebek değil senin nefes alışınla alakalı sen nefes aldıkça kese hareket ediyor canım maalesef 10.haftada bnm bebeğiminde kalbi durdu bnde ama hareket war dedim o senin nefes hareketin dedi nefesini tut dedi tuttum ewt ozmn hareket yoktu
June6 Selcannnnnn bebek hareket ederken mi kalp atışını göremedi biz daha hiç kıpırtı kalp atışı göremedik ama sizinki daha da değişik yani farklı bi doktora daha gidin içiniz rahat değilse inşallah iyidir🙏🏻
Selim_Alparslan Selcannnnnn Ayy allahim ya nasil doktor bu mal mi ? Kıpırdaması iyi diyip kalp atisi yok demesi ne kadar mantıksız?
tahamommy Selcannnnnn kalbi atmıyorsa nasıl hareket etsin kız bebek 🥲 bencede başka doktora git bidaha o doktoru duydum ama çok saçma bi olay yaşanmış şuan
Selcannnnnn Fatmadmr37 doktorum Gürkan ağralı aslında çok iyi bi doktor ama şuan kafam karıştı ilk gebeliğim olduğu için bilgisizim
Selim_Alparslan Selcannnnnn Bosu boşuna stres yapma o daha kötü bebek icin . Başka doktora git canım sen bosver onu. Bende çok Cook iyi doktor diye gittigim doktor dusuk yaptırcakti bana direkt bıraktık esim başka doktor buldu cok sukur şuan 29 haftalik olacağız oğlumla
tahamommy Selcannnnnn halkalı taraflarında mı oturuyorsun ben ilk muayenelerime sefaköy medipolde gitmiştim ilgililerdi, gidebilirsen bahçelievler medipolde güzel canım
Selim_Alparslan Selcannnnnn Tabiiki üzülmekle haklısın ama soyledigi şeyler aşırı mantıksız ben 6+5 de kalp atışını duymak için gittiğimde bile ultrasonda ben kendim gördüm kalbinin attığını hareket ettiğini. Nasıl bilemez ????
Selim_Alparslan tahamommy Hayir askim yaptirmadim ama çok dikkat ediyorum tatlıysa aram yok zaten bunda hiç yiyemedim ben. Diyet usulü devam ediyorum kuzum. Sen yaptirdin mi? Birde kontrole gittim 28+3 haftada 1300 gr 40 cm dedi nasıl sence zayıf mi ya çok mutsuzuummmm
tahamommy Selcannnnnn bayada yol gelmişsin ya beylikdüzünde de var iyi doktorlar bilen vardır illa ki
Selim_Alparslan Selcannnnnn Bende beylikduzundeyim askim Medihause Aynur Cemalogluna gidiyorum coookk tatli doktor öneririm kesinlikle seni çok ferahlatacak emin ol 😊