Derdideva Kızlar 5+2 de doktor kalp atışı var merak etme demişti bugün farklı bi doktor kalp atışı yok dedi kese 7 haftalık görünüyor normalde olması gerekirdi sağlıksız gebeliğe benziyor dedi cok üzüldüm var mı aynı durumu yaşayanlar
Bicirik2025 Daha once olmustu bana . Sagliksiz gebelikse dinletmiyorlar ilk gebelikse vucudun döllemeyi redediyormus .ama allahtan umit kesilmez tabii. Gunluk hayatiniza devam edin. Bir hafta sorna tekrar gidin.