mor_menekse1 merhaba bende 9+1 oldum bir kere mide bulantısı yaşadım sadece koku, meme hassasiyeti ve akıntı vardı bunlarda ara ara kesildi sonra geri başladı ama kendimi çok yorgun hissediyorum hiç bir şey yapmıyorum ama sanki çok iş yapmış gibi yorgun ve nefes nefese kalıyorum bir şey yapınca bende bir de burun tıkanıklığı oldu sürekli en son 6+4 de gitmiştik doktora bu ayın ortası gibi tekrardan gideceğiz inşallah 💜