H_selooo Karnımın sag tarafında sol tarafında ani agrılar oluyor arada tam göbek deligimiz üstünde olabiliyor başka böyle olan var mı biraz korku var içimde eşim şehir dışında olduğu için hastane işi haftaya kaldı
Dry94_ H_selooo geçmiş olsun. Şuan bende 5 haftalığım benimde genelde sol kasığımda oluyo dün doktoruma sordum adet sancısı şeklinde ağrı olması normal dedi belde kasıklarda olması normal bir durum dedi korkma 🥰
birmayismasali H_selooo çok mu fazla bi agri acaba ? Eğer öyleyse eşinizi beklemeden bence hastaneye gidin. Doktorum çok şiddetli ağrı veya kanaman olduğunda gel diye uyarmıştı. Ama hafif bi ağrıysa gayet normal uzanıp dinlenin 💕
Madeinpelinn Benim de öyleydi sanki orada bir bıçak var bir alsalar ağrı dinecek gibiydi geçti şimdi çok arada oluyor 5+ 3 günlüğüm
Madeinpelinn Sydaa06 eğer birden fazlaysa doktora gidin lütfen bir kereyse yerleşme kanamasıdır muhtemelen
H_selooo Duvarc yok daha kanda cıktı keseyi görmek için bu hafta gidecektık eşim şehir dışına çıkınca haftaya kaldı
melly1 H_selooo ben 5+4 doktora gittim keseyi gördük embriyom başlamış oluşmaya iki hafta sonraya randevü verdi
Madeinpelinn sansli_anne_ dün gittim kalp atışı duyuldu çok şükür ve kesenin içinde minik bir bebek gördüm çok heyecanlıydı hala kaşık ağrım çok darısı size olsun 💐