4BB Kızlar oksapar iğnesini sabah mı akşam mı yapıyorsunuz? Sabah emilim daha mı iyi oluyor? Fikri olan var mı ?
Kkardelenn1 4BB ben geceleri yapıyorum uyuma evresinde etkisini göstersin diye düşündüm gün içerisinde zaten hareketliyiz doktorum da iyi yapıyorsun demişti