ppmerlina Kızlar aranızda park yatak kullanan var mı? Memnun kalan/kalmayan ve marka önerisi olan? Kullanışı rahat mı hafif mi bilgi verebilir misiniz? 🌸
Eslem2112 ppmerlina ben kraft ınkini kullanıyorum bacumsuok memnunum hala kullanıyorum ama oğluma kalacak o kızıma oda yapacam
buse2507 ppmerlina Çevremde duyduğum kadarıyla herkes memnun kuzum, küçük küçük beşikler alıp 1 sene yatacağına park yatak alacağım 4 sene yatsın😂 elele madre alacağım onu çok övüyorlar 🥰
ppmerlina MadameTussauds Herseydenbiktim ikibaloglanannesi myangelson buse2507 Eslem2112 Zeynep0742 Kızlar sormayı unuttum sizinkilerin içinde yatağı var mı yoksa yatağı ayrı mı aldınız?
ppmerlina Eslem2112 bunu alınca nasıl kullancaz aşkım yani yatak odasında kullanabiliyor muyuz 4-5 yaşına kadar
MadameTussauds ppmerlina Oglum 3 yasina gelene kadar hep park yatakta yatti bacim joie markasini almistik baya memnunduk kullanisli tavsiye ederim
ikibaloglanannesi ppmerlina Büyük oğlumda yoyko kullandık. Şu an küçük oğlum 3 aylık onu kullanıyoruz. Çok rahat çok memnunuz.
ikibaloglanannesi ppmerlina ppmerlina Büyük oğlum şu an 29 aylık bazaya geçti kardeşi doğdu için.(26 ay kullandık)
asena9 ppmerlina 4 sene önce prego miami modelini almıştık 2 sene kullandık kızıma, taş gibi sapsağlam şimdi oğlumada onu kullanıcam hafif katlanıyor sallama aparatları var dönencesi var iki kademeli yani park yatak en kullanışlısı bence