bereninannesi__ Sabah tuvalete kalktım iç çamaşırımda bir şey yoktu. Peçeteyle silince 1er cmlik ⅔ parça top gibi peçeteye geldi. 39+2yim hafif sancılar vardı zaten. İnanılmaz heyecanlıyım. Doğum ne zaman başlar acaba 🥹
ipekuysalylmz bereninannesi__ bikaç saat yada bikaç gün diyorlar 🤷♂️ kanlımıydı nişan, nasıl anladınız? Bnde 37.haftadayım. Bekliyorum heyecanla 😬😬🌸
sevaldqn1 bereninannesi__ kız benim nisanım geldi sabah ertesi gün öglen doğurdum belki sende dogurursun hemen😍😍😍
bereninannesi__ ipekuysalylmz hayır kanlı değil. Ben görsellerine bakmıştım koyu sarı renginde, balgam gibi 😂
minismom bereninannesi__ o nisan degil canım onu nisan olarak kabul etmiyolar sanırım benimde ilk bi kac gun oyle geldi sonrasında kanlı nisan geldi
minismom bereninannesi__ hafif agrılarım vardı nstde cıkmıyodu nisandan 4 gun sonra suyum geldi dogum oyle basladı canım hayırlısıyla sag salim kavusursun insallah
bereninannesi__ minismom benim son nstde sancı da çıkmıştı ama doktor endişenlendirecek bir sancı değil demişti.
minismom bereninannesi__ evet ama ebe bana oyle demisti valla bende anlamamıstım hatta benim takipli oldugum doktorum nisandan sonra hastaneye gidebilirsin demisti gittigimde ebe niye geldin nisanla dogum olmaz demisti hepsi farklı farklı seyler soyluyolar yani
bereninannesi__ minismom evet nişan tek başına doğum için yeterli olmuyormuş. Su, kanama ve ya düzenli sancı olmadan bir şey yapmıyorlar.
Mmehtappp Kızlar ya bende 38+6 dayım hafif ağrılarım var ama sancı çıkmıyor acaba ne zaman gelir ilk doğum çok heyecanlıyım
Burnosunn_annesi bereninannesi__ benim de dünden beri hafif yapışkan sarımsı geldi bugunde daha cok geldi acab nişan mı dedim bende 38+2 bende bekliyorum 🥲
bereninannesi__ Burnosunn_annesi benim öyle geliyordu ama ilk defa böyle yoğun kıvamlı geldi. Top gibi toparlanmış şekilde
Meryeminannesi20 bereninannesi__ benimde geldi bugün nişanım kahverengi sarımsı rengi bende 39+2 yim doktorum pazara kadar bebek gelmezse yatışını yapalım dedi bende kabul ettim bakalım hayırla gelsinler 😌❤