Byzz61 benimde cumartesiye denk gelmişti canım reglim,2. Günü kontrolüm vardı pazara denk geliyor olmaz diye düşünmüştüm .3.günü gitmiştim sonrasında regl bitiminde çekildim .Tüp bebek için diğer reglimi bekliyorken ,Hsg ile hamile kaldım☺️Eyvah pazara denk geliyor 2. Günüm cumartesi regl olmayayım dediğim gün bebeğimi hesapladığımız son adet tarihim oldu ☺️üstelik o gün babamın doğumgünüydü ☺️🌸ve tam bir yıl önce de aynı gün son adet tarihiyle bebeğimi kaybetmiştim .Demem o ki hayat ve Hsg bazı sürprizlere sebep olabilir☺️👏🏻🪽hayırlısı olsun her konuda ..şans diliyorum