biranneadayi1 12 haftada önlem amaçlı oldum geçen sene, olduktan sonra bir hafta full yattım ondan sonra doktorum serbestlik verdi. İlişki dahil her şey serbestti yoğun ev işlerime devam ettim denize girdim tatile gittim defalarca 10:12 saatlik şehir dışına gittim yemeğimi yaptım gezdim dolaştım hiç yatmadım 37 haftada planlı bir şekilde farklı bir sebepten doğum yapmak zorunda kaldım dikişim hala çok sağlamdı. Yani benim için ilk 12 hafta evet zordu ondan sonrası normal hamilelikten farksızdı ve hamile gibi de değildim sadece işte bebek büyüdüğü zaman ufak tefek ağrılarım oluyordu o kadar ilişkide haftada iki oldu bizim için