Bus51 bayalayca benimde karnıma top gelmişti biraz tedirgin olup doktora gitmiştim bir sorun yoktu.İçiniz rahat etmesi açısından doktora görünün isterseniz
deletedmom43191 bayalayca ben yataktan oturur pozisyonda yere dustum bisey olmadı o zamanlar 30 lu haftalardaydim…iciniz rahat etmiyosa doktora gidin
Momdaily bayalayca bir şey olmamıştır bence. Hamilelikte düşmeler denge kayıpları sık yaşanır. Bebek zarın içinde korunuyo zaten 🌸
ppmerlina bayalayca e ağrı yok kanama yok bir şey olmamıştır ama içiniz rahat değilse yine de hastaneye gidin