Babyloanding Kızlar doktorun bu testi istedi değerim pozitif 215 çıktı bu ne demek bilen yaşayan var mı
Depresif_polyanna Babyloanding korkma canım o enfeksiyonu daha önceden geçirmişsin bunu gösteriyor bağışıklığın var demek yani
Burcak61 Babyloanding gayet normal bi sonuç ıgg önceden geçirilmiş demek benim ki 250 çıkmıştı hatta ıgm de pozitif çıkmıştı bi daha avidite testi yaptırmak zorunda kalmıştım sakin olabilirsin sıkıntı yok yani
Ikizleryolda Babyloanding bebeğe zararı olmaz canm korkma senin aktif halde geçirdiğin bir enfeksiyon
Babyloanding Depresif_polyanna ya internetten baktım yok benekte zeka geriliği yok benimde öyle çıktı bebeğimi aldılar falan yazmışlar çok korktum
Depresif_polyanna Babyloanding hayır hayır gayet iyi bi sonuç benim de öyleydi. Hamilelik öncesi geçirmiş olman güzel bsey
Burcak61 Ikizleryolda aktif halde değil yanlış bilgilendirme yapmayalım önceden geçirdiği aktif halde geçiriyor olsa idi ıgm değeri yüksek çıkardı
Burcak61 Ikizleryolda kendi paylaştığınız da da aynı şey yazıyo ıgm aktif diyo igg önceden geçirilen diyo yani benim dediğimi diyo 😂
Burcak61 Ikizleryolda ayrıca benim igm pozitif çıktığı için sizden çok çok daha bilgili olduğuma emin olabilirsiniz ben hamileliğimin ve bir ayını bunu düşünerek rezil ettim ya aviditem düşük çıkarsa diye o yüzden ben değil siz bilgilenin
Burcak61 Ikizleryolda Hanfendi saldıracağınıza neden okuduğunuzu anlamıyorsunuz acaba ben size hiç cahil lafı etmedim siz ısrarla sataşıyorsunuz neyse seviye önemli mevzu siz okuduğunuzu anlamayı öğrenin haydin iyi akşamlar 😂
Burcak61 Ikizleryolda [url=https://hizliresim.com/8aW0E7][img]https://i.hizliresim.com/8aW0E7.jpg[/img][/url] sizin bana okumam için paylaştığınız bağlantı