tubkrkmaz Bebeğim 2 hafta önden gidiyor, doktorum normal doğum sıkıntılı olur dedi, bu durumu yaşayan var mı ne yapmalıyım
Hulo2105 tubkrkmaz bize de hep öyle dedi hatta son zamanlarda yenidoğan kıyafetler olmaz falan dedi bi doğdu cılız bişey 😂😂 ben normal olmadım sezaryen oldum ama yine de 3450 doğru ve şişman vs de değildi
3_bebelianne tubkrkmaz tamam işte doktorun dediği gibi normal neden sıkıntı ediyorsun kilo boy olarak biraz önde diğer bebeklerden doğum haftanı etkilemez haftasının önde olması bazı durumda normal doğuma erken alınıyor ama herkeste değil
Cicek_bahcesi tubkrkmaz benim de ilk gebeliğim de önden gidiyordu 3 hafta , 3800 doğdu normal doğum oldu bi sıkıntı yaşamadım çokta tombiş değildi bence cihazlardan kaynaklı öyle gözüküyor
tubkrkmaz Hulo2105 anladım teşekkür ederim inşallah dediğiniz gibi olur çünkü sezeryan doğum olursa yanımda yardımcım yok zorlanırım diye tereddüt ediyorum :) yediklerinize dikkat ettiniz mi ben biraz fazla yiyorum :)
tubkrkmaz Cicek_bahcesi iri bebek dedi de bende vajinal doğum istediğim için endişe ettim, teşekkür ederim
Hulo2105 tubkrkmaz sabah ve akşam yiyordum ekstra yemedim canımda istemiyordu 10 kilo almıştım toplam zaten hemen de verdim hatta daha da fazla verdim 14 kg vermiştim
tubkrkmaz Hulo2105 ben 32+1 deyim 13 kilo aldım, bebek de 2 hafta önden gidiyor 34 haftalığa göreymiş, inşallah sorun yaşamam
Ayse0299 Bebek 2 hafta önden gidiyorsa ultrasona göre mi hesaplanır doğum tarihi yoksa son adet tarihine göre mi haftası belirleniyor
tubkrkmaz Ayse0299 son adet tarihine göre 32 haftalığım ama ultrasonda 34 haftaya göre kilosu görünüyor bu da doğumda sıkıntı yapabiliyor
Ananim tubkrkmaz benim haftası normal gidiyordu bu son gittiğimde 1 hafta öne geçmiş ama bana doğumla ilgili sıkıntı olur vs demedi. Normal dedi hatta. Daha zaman var diyedir belki.