Herhangi bir olumsuzluk olmadan önem amaçlı 29+2 de sabah akşam yaptırmıştı doktorum . Bu haftada 34 +4 te yine sabah akşam olacak şekilde tekrarladık . İlkinde yan etkileri için nefes darlığı , vücudunda döküntü kızarıklık ve bebek hareketlerinde azalma olabilir 3 gün kadar sürebilir demişti .hareketlerde çok azalmam olmadı bi gün biraz az hissettim sadece. Ama her iki iğnede de ertesi gün yanaklarımda kızarıklıklar oluştu . Ve diz, bel ve kasık ağrısı yaşadım . Ama olumlu yanı daha fazla olduğu için takılmadım . Yaklaşık bebeklerin ciğer gelişimini 2 hafta önden götürüyor demişti doktorum .