ErsBegAs 😍🥰 Sonunda sonunda sonunda daha da az kaldı bebiş doğdu butonu bize de geldi 😍 Sizlerin kaç gün kaldı? Biz 34. Hafta olduk bile 😍 son 4-5 hafta anneciğim belki de 3 🤭 Daha erkeni olmasın da
Sevinc44 ErsBegAs vajinal bekliyoruz canım, dün doktor bi uyarı yaptı ama bizim kızda tık yok gibi :))
Sevinc44 ErsBegAs squat yapıyorum, yürüyüş yapıyorum, ananas tüketiyorum 2-3 gündür. Bir de bugün ahududu çayı içmeye başladım. Bakalım artık :) siz yapıyor musunuz?
As38- ErsBegAs yok gülüm gittim hastaneye çarşamba rahim yumuşaması hafif kasılma yok denecek kadar sancı var dedi ağrı olarak sadece kasık ağrısı var 2 aydır oda 😮💨
As38- ErsBegAs inşallah az kalmıştır canım erkek bebek geç doğuyor diyorlar 39 oldım 40a ne kaldı 😮💨
Muhammederva Son 8 gün 2 gündür kusup duruyordum gece 1 gibi acile gittim muayene ettiler bebeğimde bir sorun yok nst ye bağladılar 10 Temmuz yatış 11 Temmuz sezeryana alınacağım 💙
maihayal Muhammederva benim de son 11 gün birkaç haftadır sabahları midem bulanıyor hatta bu sabah istifa ettim son zamanda normal mi bu durum acaba
As38- ErsBegAs korkma korkma doğumdan korkmuyorum çok şükür Allah bir kolaylığını veriyor canım mecbur Bi şekilde doğuracağız içeride kalacak hali yok 😮💨