canimbebegim0909 onemomms benim 3 çıktı gebelik yok dedik ilaç kullandım 3 gün sonra geciktim evdeki test ile gebe olduğumu öğrendim yani düşük bir değer değil gebe olma ihtimaliniz var
babymom2026 canimbebegim0909 benimde 0.100 den 2.7ye yükselmiş yükseliş az ama yarın doktora gideceğim tekrardan bende de ihtimal var mıdır
CananYusuf babymom2026 12 gün âdet gecikme var 19 Kasım’da kan verdim, sonuç 0.2 çıkmıştı. Bugün tekrar kan verdim, bu kez 2.0 çıktı. Acaba neden böyle oldu?
demom Başında < işaret olunca negative ondan sizde direkt sayı varsa 2.00 yükselir bence 2 gün sonra falan kan verin . Benim <2,30 çıkmıştı dr direkt negative dedi
CananYusuf kurtaricimelekk 12 gün âdet gecikme var 19 Kasım’da kan verdim, sonuç 0.2 çıkmıştı. Bugün tekrar kan verdim, bu kez 2.0 çıktı. Acaba neden böyle oldu?
kurtaricimelekk CananYusuf birkaç gün sonra tekrarlayın kan tahlilini bence doktor bana da negatif dedi ama sonra arttı
babymom2026 CananYusuf hiç bilmiyorum bilgim yok zaten bu postu açtıktan sonra adet oldum sonrasında hamile kaldım insallah seninde yükselir 🙏
mgkmom onemomms cuma günü yaşadım bu durum genel değerlerlerim hep 0.1 0.2 ilk defa 2 çıktı bugün idrarda prodictor early test yaptım ve pozitif çıktı
Esma006 onemomms sabit sürekli 2.0 çıktıysa yükselme olmaz ama sürekli verip 1 den fln 2 ye çıktı ise ilk defa 10 gün sonra tekrar kan ver