masal8787_ aleykümselam. Tekrar kan verdiğinizde iki kat artmış olacak. Kan testini erken verdiyseniz 177 iyi çıkmış, 40 ile öğrenen bile var. Hayırlı olsun umarım sağlıcakla al kucağına… Bende kan testi vermiştim ama negatif çıktı, maalesef adet oldum. Bana da dua eder misin inşallah bu ay pozitif göreyim? 🥰