Yaklaşık 1 saat önce markete gittim market uzak biraz aniden ayağımın arkası acımaya başladı ama aniden oldu ağrı değil bildiğiniz acı 2 3 dakika üstüne basamadım sonra biraz biraz basmaya başladım şimdi ise ayağımın dışa olan tarafı hafif şiş ve acı hâlâ var basarken acıyor neden böyle oldu acaba yaşayan var mııı