Nesli28 Merhabalar 37. Haftaligim bugün doktor kontrolünde bebegin suyunun azaldığını söyledi doktor sakıncalı bir durum varmı acaba siz böyle birşeyle karsilastinizmi?
Ozdilserpl Benimde suyum az bekliyoruz bende 37 oldum bugun benim 35 den beri az durabildigi kadar beklycez yarin kontrolumuz bakalim ne diycek