ireyll_ Merhaba 16+6 da erkek bebek dedi. 18+2 de ise kız dendi değişme olur mu bugün hiç göstermedi ama kendini Dr%99 kız bekliyorum dedi
Sevl 16+6 cinsiyet yanılması nasıl olabilir erkek bebeğimi 12 de öğrenmiştim hiç değişmemişti o haftalar da yanılan doktorlar kendini sorgulamalı bence 😂
ireyll_ Sevl de mi bi de gördüm ben erkek çıkıntısını. Bugünü duyunca iyi ki alışverş başlamamışım dedim. Kendini göstermediği için kız dedi bence kordon engel oluyodu. Bariz çıkıntı yok dedi böyle de insan çok merak ediyor