Krixi Zarifokur evet, zaten eşim 1 gün var 1 gün yok. Öyle öyle değerlendiriyoruz ama sonrasında daha koyulaştı zaten. Bugün çatladı büyük ihtimalle
Nur8893 Ben pik göremedim kızlar sanki bugün daha da silikleşti Bugün de değerlendiririm ama çok umudum yok Nasip diyelim artık 🥲 @Bir1kelebek @AnneeeG1 @Krixi
Bir1kelebek Nur8893 canım kaçıncı günün birde belki olmuştur da görememişsindir ya illaki olur bir hastalığın yoksa
Zarifokur Krixi 4 pik görünüyor. Bir gün yap bir gün yapma her gün değerlendiremiyorsanız. Yarın deneyin bakalım ne çıkacak .
Zarifokur Krixi benim testlerim bu kadar koyu çıkmaz mesela bir gün koyu oluyor o günde anlıyorum . Yumurtlama olduğunu benim henüz olmadı denemeye devam 🤣
Krixi Zarifokur Hayırlısı bakalım ya nasip😅 Bilemiyorum, eşim genital siğil çıkardı. Ona ilaç aldık dün… Şansıma mı sokayım bilemedim, hayırlısı demekten başka çarem yok şuan için😂😂
Zarifokur Krixi hahaha bazen benim de öyle oluyor yok hasta oluyor yok bir şey çıkıyor her şey nasip kısmet eğer olacaksa bir günle oluyor
Nur8893 @Krixi @AnneeeG1 @Bir1kelebek kızlar bugün ki testim işaretlediğim günleri değerlendirmiştim 
AnneeeG1 Nur8893 koyulaşmaya başlamış bence 1.2 güne pik olur canım benimde öyleydi birden pik yaptı çünkü bugünü boş bırakabilirsin dün degerlendirmişsin zaten yarın ki test e bağlı devam et