Ehjfjsjs ignur 10 haftalık değil de 12 de bnmki 2.7 çıkmıştı 15 hafta da düştü oda çok şükür canım 10 haftalık fotoğraf varsa ensesinde su toplaması gibi işaret varsa ölçülmüştür yoksa o haftda olculmuyyr
HavvaM0806_ ignur bu haftada ense kalınlığı ölçmek için çok erken ben 12 haftalıkken 0.90 olculmustu o değer ense kalınlığı ise yüksek çıkmış canım
aysgl3306 ignur belkide 36 ml çocuğun boyudur bende zannetmiyorum ense değildir daha erken evet ya da kilosu 3.6 grdır
ignur Ehjfjsjs ayyyy kızlaaaarrrr bebegin boyuymus hahahahahah doktora sordum iyi beyinsizimm allahimmm😆😆