Kızlar 15 haftalık hamileyim doktor 2 li taramada bebeğimin kordonundan kalbine giden atardamarın olmadığını söyledi herşeyi haftasıyla uyumlu ve sağlıklı dediği halde içime korku düştü tansiyonum da düşük olduğu için aspirin yazdı var mı benimle aynı ya da benzer problemi yaşayan?