Meryemdd Kızlar hayatımda hiç pedikür yaptırmadım gitmek istiyorum ama utanıyorum ayaklarımı göstermekten ve dokundurtmaktan. Giden varmı benimle aynı duyguları paylasıp yenen var mı?
Leontiine Meryemdd utanılacak bir şey yok canım çok güzel oluyor sonucu 😃 en fazla yaşayacağın problem benim gibi aşırı gıdıklanıyorsan çok gülersin o kadar😃😃😃
imcakir Meryemdd utanılacak hiç bir şey yok🥰😂bende hamilelikte zorlandığım için ağdaya gitmek istiyorum ama çekiniyorum mesela muhtemelen de gidemeyeceğim 😂ama manikür pedikür öyle değil git yani düşünme utanma 🌸
Meryemdd Leontiine 😅ya sanki o insana ayıp oluyor ayağımı temizletmek diye hissediyorum 😅 inşallah utanmam bi kere yaptırayım bakalım nasıl ollacak
Leontiine Meryemdd yok canım ya onunda işi o biz gideceğiz ki parasını çıkartabilsin onlar memnun oluyor müşteri gittikçe yeter ki iyi ve temiz yerde yaptırın ayak hijyeni çok önemli
Meryemdd Leontiine gitmeyi deneyeceğim bakalım 🌸 Tırnaklarım uzun bi şekilde mi gitmem gerekiyor ön hazırlık yapmalı mıyım?
Leontiine Meryemdd ben hiç hazırlık yapmıyorum ya uzun gidiyorum ki düzgün ve istediği şekli rahat versin. Onlar kısaltıyor zaten gerektiği kadar 🥰