Mhribn aynı gün doğumumuz 10 Temmuz da sabah hastaneye yatışım yapılacak benimde 4 yaşında bir kızım var bende ondan hiç ayrı kalmadım sadece arada birkaç saat anneme babaannesine bırakıyordum şimdi anneannemiz gelemeyecek ameliyat oldu babaannesi ve dedeleriyle olucak eşimi de refakatçi kabul etmiyorlar o yüzden babamızda evde idare edebilirler inşallah sağlıkla gelsin bebeklerimiz 💙