bebisinannesi1 Kızlar acil taktik verin geceden beri sürekli lavaboya çıkıyorum idrar bitiyor yatağa giriyorum ılık ılık bisey az az gidiyor suyum mu akıyor
asil15 bebisinannesi1 anladım canım aslında doğum haftası içindesin acile gitmende fayda var korkutmak istemiyorum ama bazen şancisizda doğum olabiliyor