25 haziranda adet olmam gerekiyordu 9 gün gecikti 5. Gecikme günü test yaptım negatif çıktı ama hala adet olmadım geç döllenme olabilir mi acaba çünkü son iki haftadır sadece eşimle yan yanaydık erken gebelik testi değildi o zaman yaptığım acaba şimdi ondan alıp tekrar mı test yapsam yolsa direkt doktora mı gitsem kararsız kaldım