bahar-34 salı günü 11 + 5 günlük oluyoruz ben yaptıracağım sadece kan alıyorlar ve ense kalınlığı ölçümü ile burun kemiğine bakılıyor tabii ki sonuç iyi veya kötü çıksa da bu çocuk bizim. Ama bazı şeyleri doktorlara bırakmak da iyi oluyor bazen tabii ki yanıltıcı bir payı varmış ikili testin ama en fazla fetal dna yaparsın yani biz anne olarak endişe her anımız da var yapmayıp pişmanlık duymaktansa yapıp her şeyi bilmek daha iyi geliyor bana