Nurrrr22 aşağı yerleşimli plasenta ön duvarda nedir? 18. Haftamdayım takip edeceğiz dedi yukarı çıkabilir dedi çıkmazsa ne olur? benim 5. Haftamda kanamam olmustu ama progestan kullanınca kesilmisti bununla mı ilgili?
Gul1402 Nurrrr22 bende 19 haftaligim dun doktor bana da dedi plasenta biraz asagi yerleşimli ama bu zamanla yukarı çıkar merak etme dedi. Rahim agzini da kapatmıyor dedi. Sizinki rahim agzini kapatıyor mu
Gul1402 Nurrrr22 dün doktor bana rahim ağzını kapatmıyor ama aşağıda dedi. Ama merak etme rahim büyüdükçe yukarı çıkar dedi insallah seninki de benimki de yukarı çıkar. Hatta sen daha şanslısın benden 4 hafta geridesin 4 hafta da bile çıkar