Masal03 Hamileliğim boyunca şükürler olsun ki hiç yaşamadım 🙏🏽 Kızlar 38+5 im bugün dünden beri sürekli mide bulantısı yaşıyorum ilk umursamadım ne ağrı ne sancım var fakat sabah bi kOntrol edilim ne olur olmaz dedim sancım çıktı baya yoğun 😳 cuma sabah seseryana alınıcam ❗️ Size önerim nişan su bel kasık ağrısı beklemeyin boşuna çünkü mide bulantısı bile sancı işareti olabiliyormuş aklınızda bulunsun ☺️
ArslanlardanEsra Masal03 ahh umarım öyle olur ya bende 40+0 ve dünden beri miğdem çok kötü ve ciddi gaz sıkışması yaşıyorum😣 inşallah açılmaya falan dalalet eder cuma günü kontrole gidicem😓
Esrayusuf Masal03 kuzum bende hiç bulantı yaşamadım herşey yiyordum bebeğim karnımda öldü şimdi ikinci olursa aynısı olur mu diyorum herkez yazıyor bulantı olması bebeğim sağlıklı olduğunu gösterir çok şaşırdım
Ozdilserpl Gercektenmi bende ishal icin aynisini duymustum benimde midem kotu bagirsaklarim kotu uyku 0 biraz agrimda oldu ama benimde ilk gebeligim bilemiyorum yarin kntrlm bakalim
Masal03 Ozdilserpl evet canım herkezin farklıymış bende su gelir ne bilim nişan gelir die bekliyodum yada ağrı sancı ama hiç biri yok mide bulantısıyla çıktı ihmal etme 🙏🏽
Ozdilserpl ArslanlardanEsra acaba gaz sıkışmasıda belietimi benim zaten suyum az iki gundur bendede var skntilar
Masal03 Esrayusuf vallahi ne yalan söylim 1 kere midem bulanmadı 🙏🏽 Hatta ben hamileliği 8. Haftada öğrendim oda adet olamıyorm die gidince tahlil yapıldı yoksa bilemezdim yine 🙄 bence mide bulantısıyla sağlığın alakası yok