Fundagencer Haftadayım gece 12 den beri belimde ve karnımın üst tarafında kaburgalarımın altında ağrı var. Sancı mı çekiyorum bilmiyorum
Zuygu Fundagencer bu soruyu kendime çok soruyorum her ağrıyı doğruyorum sanıyorum ama bence doğum çok ağrılı bir şey bunlar az kalır diyip geçmesini bekliyorum 🤣🤣🤣🤣
Aysakyld Zuygu benim adet ağrıları 10 doğuma bedeldi o nedenle doğum sancısını anlamam ya da pek takmam diye korkuyorum 😂😂