Ahsendines benim ikinci doğumumda yapıldı. Çünkü aç değildim. Kontrol diye gitmiştim. Ağrılı bi işlem derken ishal ağrısı yaşadınız mı. O ağrıdan oluyor. Şu kadar süre dayan diyor ama dayanmak zor baya. Doğum sırasında kaka yapma olayını da ilk doğumumda yaşamıştım ama sorun olmuyor o anın stresiyle anlamıyorsunuz bile gereksiz bi detay oluyor. Ebe el yordamıyla hemen temizliyor. Ben utanmıştım da doktor doğru ıkındığını gösteriyor bu herşey yolunda pes etme falan gaza getirmişti 🙈