Kızlar 8 gün önce yumurta toplama işlemi oldu 8 yumurtadan 7si döllendi 5 tanesi 5. Güne ulaştı 5AA kalitede.
Kafama takılan konu şu, eşimde varikosel vardı ameliyat oldu. 11 ay geçti üzerinden sperm sayısı 200 milyon civarı ileri hız %3-5 arası oluyor, !morfoloji bazen 3 bazen 2 çıkıyor. Aslında tüp bebeğe başlamadan önce sperm DNA testi yaptırmak istemiştim fakat eşim istemedi doktor da önermeyince yaptırmadan yumurta toplamız oldu.
Ağustos ayında kısmetse transfer olacağım ancak bu DNA hasarı şüphesi kafamı çok karıştırıyor. DNA hasarı olsaydı 5AA kalitede embriyomuz olur muydu? Bazen bu düşükler yaşanınca fark ediliyormuş transferden önce bu testi yaptırmalı mıyız sizce allah korusun travmatik bi şeyler yaşamadan?