39+5 biliyorsunuz kızlar hastane bana doğumun başlayınca gel demişti evde kaç gün sancı çektim çok zordu meğer doğumum başladı eve gidene kadar çok sıklaştı nerdeyse arabada dogurcaktım 9 cm açıklık olmuş meğerse ben o sancıyı saatlerce çektim niye hastane kabul etmedi doğumun başlamadı diyip yolladığı için . Kızlar normal doğumun her aşamasını yaşadım ta ki bebeğin kafası kanaldan geçmeyene kadar irilikten dolayı sonra da o kadar sancıdan sonra sezeryan oldum . Ay aslında detaylı anlatmak istemedim kendime gelince anlatırım ama şu an bebeğim emmeyi biraz reddediyor napmalıyım 🥺♥️