Hnddmr bende cok korkuyordum biz doktorumla akışına bıraktık sancım vardı ama açıklık ilerlemiyordu suni oldum yine açıklık yavas ilerleyince mecburen sezaryene döndü. Normal dogumda direkt dogurduktan sonra bebegi kendi giydirebilenler var ben sezaryenden sonra 6 saat uyusuklugun gecmesini bekledim ilk ayaga kalkması vs var o sırada bebekle kalkıp ilgilenemiyosunuz mesela. E eve gittikten sonraki iyileşme süreci. Sezaryen kolay sanılıyor ama iyileşme süreci daha uzun. Yapabilseydim normal dogum isterdim. Şimdi mecburen 2.cide sezaryen olcak