Kubra001111 Kızlar sağ ayagim bileğim ve parmağım şişti sezeryan sonrasında sizce sebebi nedir bilenler yazabilir mi nasıl geçer
BebegimVeBenn_ Kubra001111 bendede olmuştu bacaklarım şişmişti yaklaşık 10 gün falan sürdü hatta Hormonal değişikliklerden oluyormuş sanırım ödem oluşuyormuş
Naazli Kubra001111 ilk doğumumda olmamıştı ama 2. De benimde oldu. Doktorum çok ayakta kalıyorsan ondan olur demişti. Bol bol uzanmaya ayaklarını yukarı kaldırmaya çalış. Ben yapamadım 13-14 gün sürdü o şişlik
Ncyncy Benim 13 14 gün sürmüştü hala sürüyordu artık dayanamadım doktora gittim doktor bi ilaç verdi o indirmişti bir kaç güne
Sizdenbirii1 Bol bol yürüyüş bide bol su içinde genelde ödemi atıyor sezeryan sonrası çoğu gebede oluyor