hayatt11 isterseniz başka bi hastanede tekrarlayın çünkü ben orduda yaşıyorum burda yaptırdım sonra Ankara’da ailemin yanında testi tekrar verdim bazı laboratuvarlar yanlış sonuç veriyor bulunduğunuz şehir farklı bi kadın doğum servisi varsa orda verin ve mutlaka enfeksiyon bölümüne gidin orda da tekrar bakarlar ama farklı hastane tercih edin derim çok geçmiş olsun umarım iyi olursunuz çok düşük bir ihtimal bebeğe geçmesi ama içinizi ferah tutmaya çalışın çünkü 2 kere başıma geldi ve ikisinde de avidite yüksekti yanı gebelikten önce geçirmişim