Asya1122 Dorammm yok düşmemiş elini göğüslerinin altı ile yani mide ile karın arasına koy kaç parmak mesafe var öyle arada denersen düşersen farkedersin
Dorammm ppmerlina ilk günden beri herkes aynı şeyi söylüyor 😂 kimse kız olduğuna inanmıyor ama 10 tane doktor kız dedi erkek çıkmaz diye düşünüyorum😂
Dorammm Asya1122 serçe parmağım dışarda kalıyordu geçenlerde sanki artık 4 parmağım da yerleşiyor boşluğa .öyle olunca doğum yakın diyorlar
ppmerlina Dorammm valla bizim bi akrabaya 9 ay erkek demişler doğumda kız olduğunu öğrenmişler doğuran doktor bile şok olmuş. Anne demiş ki iyi ki o an uyanıktım yoksa bebeğimi çaldılar değiştirdiler derdim demiş 🤣🤣🤣 yani hiiç belli olmaz
Suheyle1 Dorammm bende ilk gördügümde erkektir diye düşündüm çünkü benim böyle sadece önce göbek var 😂😂😂 karnıma top koymuş gibi geziyorum 34+6 dayım ama her an patlicak gibiyim 😂
Dorammm ppmerlina Ay Allah korusun hayatımın şokunu yaşarım .o kadar kıyafet hazırlık boşuna mı .bide kendimizi kız çocuğuna hazırlamışız kötü bir durum ya
ReyHalVe21 ppmerlina ayy bizim öyle olsa ne çok sevinirdik dünyalar bizim olurdu kız çocuğu sülalemizde az kız çocuklarına hasret kaldık vallahi 😅😂🤣
2cocuk2kopek Dorammm büyük ihtimalle çok fazla muayeneye gitmemiş ve detaylı falan yaptırmamıştır yoksa artık çok zor öyle karışmalar🙈
Pamiramsi Ben sizinkini düşük görmedim Aynı soruyu bende merak ediyorum 35+1 oldum sizce düşmüş mü karnım ? Sancılarım başladı geçtiğimiz hafta doktorumuz Progestan kullandırıyor 36’ya kadar kullancaz ![](
Dorammm 2cocuk2kopek muhtemelen .ben haftada bir hastanedeyim😂 perinatoloji doktoru bile kız dedi erkek çıkmaz herhalde .sadece belirtilerim olsun karın şeklim olsun hep erkek herkes nasıl kız oluyor diyor
_Gizem__98 Dorammm benimkide sivri büyüdü gören erkek mi diyor hayır kız diyorum😀 bence karnının şekliyle cinsiyetinin alakası yok benim bi arkadaşımın da sivriydi onunda kız mesela
2cocuk2kopek Dorammm karın şekliyle alakası yoktur canım şimdiki cihazlar falan gayet iyi yani çok zor yanılma payı
Esay01 Dorammm benimde öyleydi çevremde kimse kız olduğuna inanmıyordum karnım v.b şeyler hep erkek gebeliği gibiydi ama hatta görümce anca doğunca inanacak kız olduğuna diyorlardı doğdu odaya getirdiler ilk çocuğun bezini açıp baktılar 😀 doktorlar kız dedi kız di zaten