Az önce bir instagram reelsinde gördüm de yine şaşırdım hamilelikte kadınların mide bulantılarının erkeğin karaciğer sağlığı ile alakalı olduğunu okumuştum yani yağlı ise toksik ise kadın daha bulantılı geçiriyormuş vs. Bu bilimsel bir araştırma idi. Az önceki reelste de gebelik zehirlenmesinin ve 12 haftadan önce yaşanan düşüklerin sebebinin erkek olduğunu söylüyor bu dönemdeki tüm kromozomal hastalıklar direkt erkekten geçiyormuş plasentayı erkek oluşturuyormuş aslında falan. İlginç geldi bu duruma yorumunuz nedir? Aslında taşıyıcı kadınlar olsa da %60 erkeğin genetiği baskınmış