Uygulamaya göre ama sezeryan olacağı için Allah izin verirse 84 gün
Annekuzusu123 son 80 🎈
Annekuzusu123 uygulamaya göre 24 ama son 7 🧿🙏🏼
Annekuzusu123 104 günde bnm kaldı ekim mi eylül annesi misiniz
Annekuzusu123
Annekuzusu123 2ci gebelik mi sezeryan fln demedi daha bana 25 haftalıgım
Selim_Alparslan senin az kaldı bacım ha gayret
Parlalina sezeryan mı sizinde
Annekuzusu123 evet kuzum az kaldı ya 😊🎊
Annekuzusu123 evet 🙏🏼
Sdnrymnklc evet canım sen senin haftan ne
Sdnrymnklc ikinci gebelik benimki kuzum ilkide sezeryan zaten o yüzden
Parlalina bitmiş ne güzel hayırlısıyla darısı bize
Annekuzusu123 26 olcaz 12den snra
Annekuzusu123 amin hepimize inşallah💖
Annekuzusu123 hm anladım
Sdnrymnklc Bizimkide 26+4 olucaz Allah izin verirse
Annekuzusu123 15 ekim dediler bana doğum icin
Sdnrymnklc seninki normal mi
Annekuzusu123 blmıom ki usg kagıdında 15 ekim yazıyo
Sdnrymnklc ilk doğummu
Annekuzusu123 ewt ilk