Byzarc Doğumuma 3 ay var ve nerde yapacağımı bilmiyorum deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim normal doğum istiyorum hayırlısıyla
Huriye4255 Bende niğdede doğum yapmayı düşünüyorum hayat hastanesinde meltem hoca varmış onu önerdiler siz araştırınız mı başka doktor var mı
Sumeyyeaydn Ben bundan 6 sene önce devlette Kaddafi özçeliğe sezsrgan olmuştum memnun kalmıştım hastane özel hastane gibiydi ilgi alaka hemşireler vs