İnsülin direncim olduğu için 16. Haftada yaptırdım , bayılmadım iyiydim baya , asidi kaçmış gazoz gibi bir tadı vardı ,uzun süre aç kalıp içince biraz mide bulantısı yapabilir ama bebeğin ve kendi sağlığın için daha sabırlı olup ilgini başka yöne vermeye çalış