SedANurK Düzenli olmasa vücuduma karın bölgeme incianin çatlak kremini kullanıyordum 30.haftadan 32.haftaya karnım bir anda büyüdü ve inanılmaz derin çatlaklar oluştu bir anda 30.haftaya kadar hir çatlaklar bile yoktu 🫣🫣🫣 şimdi 33.haftadayiz ve hala oluşan çatlaklar inanamıyorum bir anda oluştular resmen tabi karnımda bir anda büyüdü ve koruyamadım catlaklardan 🥲🥲🥲
HavvaM0806_ SedANurK bende lierac çatlak kremi kullanmaya başladım umarım işe yararama ne kadar dikkat etsekte kremler sursekte genetik olarak yatkinsak catliyoruz yani
Hzlgns SedANurK bende 25.haftaya kadar sıfırdı lierac kullanıyodum üç dört gün içinde göbek deliğime kadar harita oldu bende şok oldum önce çok hafif belirgindi bu kadar olacağını hiç tahmin etmedim düzenli krem yağ kullandım birden derin kırmızı çatlaklar oluştu 36.haftadayım henüz göbek deliğimi geçmedi tek duam şuan bu daha fazla artmaması yönünde daha sonra karın inip beyazlaşınca bu kadar belirgin olmayacak pozitif bakalım 🌸🥰
Blackkk Eğer kaşınıyorsa kaşıma sakın arkadaşım kaşıya kaşıya deşti resmen bende kaşındıkça biraz zeytin yağı sürüyorum
SedANurK Blackkk zaten suphelenip alt karnıma niye bu kadar kaşınıyor diye baktım bir baktım komple derin çatlaklar
SedANurK Hacer61 Hzlgns benimde göbek deligimi gecmedi inşallah da geçmez bebeklerimiz daha şimdiden bize unutulmaz hediyeler bırakıyor 😍😅
kubraa_35 34e kadar dayandı benim de 34 den sonra bir anda kasıklarımdan belime doğru çatladı, çünkü çocuk doğum pozisyonu aldı ve ağırlaştı ağırlık alt karına çöktü. Şuan aşırı kırmızı , doğum sonrası çatlak tedavisi düşünen var mı
SedANurK kubraa_35 bunun için nasıl bir tedavi varmış ki ben ilk defa duyuyorum hep geçmez kalır denildi bana
Emooss06 bende 35. haftamdayim göbegimde hiç olmadi ama bacaklarım çok çatladi gördükçe moralim bozuluyor🥲