minikmucizem356_ Benim rahim şekil bozukluğum var doktora ne zaman gitmeliyim 6+2 aranızda rahim şekil bozukluğu olupta sağlıklı hamilelik ve doğum yapan var mi
medinedz Merhaba. Ben de aynı tanıyı aldım. Sizin süreciniz nasıl be yapmamız gerekiyor nasıl bi bozukluk mevcut bilgi verebilir misiniz