34+2 olduk bugün bir haftadır aşşa bölgemde batma gibi ağrı vardı nst de 27 28 lere çıktı en fazla sancı yok dendi enfeksiyon çıkmadı kontrol için bugünlük yatış dedi belki bidahaki nst de sancı çıkar vs dediler korkuyorum ama ilk nst de sancı çıkmadıysa sonra çıkarmı bilmiyorum neden olur o ağrı batma onuda bilmiyorum bugün daha şiddetliydi yerimden kıpırdayamıyordum anlam veremiyorum daha çok erken 🥺🥺