Kızlar 1 oğlum oldu gerçekten doğum yapalı 2 sene olacak yani sanki 4 çocuğum var başımda djdjd yani nasl desem gittiğim yerlerde yA çantamı bırakıyorum ya dış giyimlerimi ya oğlumun eşyasını.. geçen gün balık yedik ekmeğin arasına oğluma yedireceğim diye özenle didikledim koydum orda bi güzel unuttum geldim ve az evvel elimi çantaya attım yedek şarj aletim vardı ortada yok her yere baktım gerçekten kendime mi gelemiyorum çok mu dalgınım inanın anlamıyorum ☹️ Düşünün evin içinde 1 haftadır ütü arıyorum ütü kayıp😀 Çözüm şart ama ne olabilir…